- 06203129044
- H-P - 08:00 - 20:00
- iroda@dooroffice.hu
0
No products in the cart.
A 2018. május 25. napjával hatályba lépő általános adatvédelmi rendelet – hivatalos címén az Európai Tanács és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról – (a továbbiakban: GDPR) egységes, az Európai Unió egész területén (és bizonyos esetekben azon kívül is) közvetlenül alkalmazandó szabályokat állapított meg a természetes személyek adatainak védelmével kapcsolatban. A GDPR elsősorban a természetes személyek adatait meghatározott célból kezelő személyek számára állapít meg kötelezettségeket. A jelen tájékoztató célja, hogy rövid, közérthető formában bemutassa a Door Office Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 6725 Szeged Mátyás tér 26.; nyilvántartó hatóság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága; cégjegyzékszám: 06-09-024495; adószám: 26374060-2-06; a továbbiakban: DOOR OFFICE) által követett – a GDPR, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) előírásaira figyelemmel kialakított – adatkezelési és adatvédelmi gyakorlat részleteit, és ennek keretében tájékoztassa az általa végzett adatkezeléssel érintett személyeket a fent említett jogszabályok által biztosított jogaikról.
Ezt a tájékoztatót a DOOR OFFICE készítette és tette közzé. A jelen tájékoztatót a DOOR OFFICE által végzett olyan adatkezelésekre kell alkalmazni, amely adatkezelés érintettje természetes személy.
Tekintettel arra, hogy a GDPR kizárólag a természetes személyek személyes adatainak kezelését szabályozza, a jelen tájékoztatóban foglaltak nem vonatkoznak azon adatok DOOR OFFICE általi kezelésére, amely adatok nem természetes személyre vonatkoznak. A DOOR OFFICE utóbbi körbe tartozónak tekinti:
A jelen tájékoztatóban az itt felsorolt fogalmak alatt (a GDPR szerinti definícióknak megfelelően) az alábbiakat kell érteni:
A DOOR OFFICE kizárólag a GDPR, valamint az adatvédelemre vonatkozó hazai jogszabályok előírásaival összhangban, meghatározott célból, megfelelő jogalap fennállása esetén kezeli természetes személyek adatait. Az adatkezelés idejének, módjának és mértékének összhangban kell állnia a fentiek szerinti céllal.
A DOOR OFFICE részben a saját maga által ellenőrzött eszközökön, részben adatfeldolgozók igénybevételével kezel személyes adatokat. A jelen szabályzat hatálya alá tartozó adatkezelések kapcsán igénybe vett adatfeldolgozók felsorolását a dooroffice.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Honlap) található, folyamatosan frissülő lista tartalmazza.
A DOOR OFFICE nem kezel különösen érzékeny, vagyis az érintett személy faji vagy etnikai származására, politikai véleményére, vallási vagy világnézeti meggyőződésére, szakszervezeti tagságára, genetikai vagy egészségi állapotára, szexuális irányultságára vagy nemi identitására vonatkozó személyes adatot. Amennyiben bármely érintett mégis rendelkezésre bocsátana ilyen adatot, a DOOR OFFICE haladéktalanul gondoskodik az adat törléséről. A fentiek alól kivételt képez az az eset, ha a DOOR OFFICE-al jogviszonyban álló természetes személy egészségügyi, társadalombiztosítási, szociális, vagy azokhoz hasonló más ellátás, illetve szolgáltatás igénybevétele, vagy ezek bármelyikéhez kapcsolódó kötelezettség teljesítése érdekében szolgáltat az egészségi állapotára vonatkozó adatot, amely esetben a DOOR OFFICE köteles gondoskodni az ilyen adat megfelelő védelméről, valamint a vonatkozó jogszabályokban megjelölt ideig történő tárolásáról, és azt követő törléséről.
A DOOR OFFICE nem kezel 16. életévét még be nem töltött érintettre vonatkozó személyes adatot. Amennyiben bármely érintett mégis rendelkezésre bocsátana ilyen adatot, a DOOROFFICE haladéktalanul gondoskodik az adat törléséről.
A DOOR OFFICE a szokásos üzleti tevékenysége keretében természetes személy szerződő ügyfelekkel kötött szerződésekkel összefüggésben az alábbi adatok kezelését végzi:
A DOOR OFFICE az általa megkötött munkaszerződésekkel összefüggésben az alábbi adatok kezelését végzi:
A DOOR OFFICE az általa közzétett álláshirdetésekkel összefüggésben az azokra jelentkező természetes személyek alábbi adatainak kezelését végzi:
A DOOR OFFICE az általa a 6725 Szeged, Mátyás tér 26. szám alatti közösségi irodában (a továbbiakban: Közösségi Iroda) üzemeltetett zártláncú kamerarendszerrel összefüggésben az alábbi adatok kezelését végzi:
A DOOR OFFICE a Közösségi Irodába való bejutást megkönnyítő érintőkártyás beléptető rendszer használatát választó természetes személyek alábbi adatainak kezelését végzi:
Valamennyi érintettnek joga van tájékoztatást kapni arról, ha a DOOR OFFICE a rá vonatkozó személyes adatot kezel. A tájékoztatásnak minden esetben ki kell terjednie az alábbiakra:
Amennyiben a kezelt adatok nem az érintettől származnak, a tájékoztatásnak meg kell jelölnie az adatok forrását is.
Valamennyi természetes személynek joga van tájékoztatást kapni arról, hogy a DOOR OFFICE kezel-e rá vonatkozó személyes adatot. Amennyiben igen, úgy az érintett jogosult azt is megismerni:
A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá a jelen fejezet szerinti egyéb jogokra vonatkozó figyelemfelhívást, és meg kell jelölni benne az adatkezelés kapcsán illetékes felügyeleti hatóság megnevezését.
Valamennyi érintett jogosult arra, hogy kérje a DOOR OFFICE által kezelt, rá vonatkozó pontatlan személyes adatok helyesbítését.
Valamennyi érintett jogosult arra, hogy kérje a DOOR OFFICE által kezelt, rá vonatkozó személyes adat törlését, amennyiben:
Valamennyi érintett jogosult arra, hogy kérje a DOOR OFFICE által kezelt, rá vonatkozó személyes adat kezelésének korlátozását, amennyiben
Valamennyi érintett jogosult arra, hogy a DOOR OFFICE által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná a DOOR OFFICE.
Valamennyi érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a DOOR OFFICE általi olyan kezelése ellen, amely a DOOR OFFICE, vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges. Ebben az esetben a DOOR OFFICE a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Valamennyi érintett jogosult kártérítést követelni mennyiben, amennyiben a DOOR OFFICE a rá vonatkozó személyes adatok kezelése kapcsán megszegi a vonatkozó jogszabályokban, vagy a jelen adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat, és ezzel kárt okoz az érintettnek.
A jelen fejezet 4.1-4.7. pontok körébe tartozó igényt az érintett személyesen, vagy írásban (a jelen adatkezelési tájékoztatóban megjelölt adatvédelmi kapcsolattartó részére a DOOR OFFICE KFT. 6725 Szeged Mátyás tér 26. szám alatti címére, vagy az adatvedelem@dooroffice.hu.hu e-mail címre elküldött üzenettel) jelezheti. Az érintett kizárólag a személyazonossága megfelelő igazolását követően jogosult a jelen fejezet 4.1-4.7. pontjai szerinti jogok érvényesítésére. A személyazonosság igazolását követően a kommunikáció már személyes jelenlét nélkül, az azonosított érintett által megadott elérhetőségeken (például levelezési cím, telefonszám, e-mail cím) keresztül is történhet. Az érintett rendelkezésére bocsátott tájékoztatásnak minden esetben tömörnek, átláthatónak, érthetőnek és könnyen hozzáférhetőnek kell lennie. A kártérítésre vonatkozó követelés vagy a fentiek szerinti formában, vagy a hatáskörrel és illetékes rendelkező bíróság előtti keresetindítással érvényesíthető.
A DOOR OFFICE az általa, illetve adatfeldolgozói által kezelt, illetve tárolt adatok kapcsán a lehető legmagasabb biztonságot nyújtó védelmi megoldások alkalmazására törekszik, ezen konkrét megoldások ismertetésére azonban – azok céljára tekintettel – a jelen tájékoztató értelemszerűen nem terjedhet ki. Amennyiben az alkalmazott megoldások bármelyike kapcsán bármilyen probléma merülne fel, a DOOR OFFICE haladéktalanul intézkedik annak megoldása, továbbá az azzal érintett védelmi megoldás javítása, vagy a magasabb biztonsági szint eléréséhez szükséges cseréje érdekében.
A DOOR OFFICE által kezelt személyes adatokkal kapcsolatos adatvédelmi incidens esetén a DOOR OFFICE haladéktalanul, de legkésőbb az incidens tudomására jutásától számított 72 (hetvenkettő) órán belül köteles bejelenteni a felügyeleti hatóságnak. A bejelentésben közölni kell az incidens jellegét, az incidenssel érintett személyek és adatok körét, az adatvédelmi kapcsolattartó nevét és elérhetőségét, az incidens valószínűsíthető következményeit, valamint az incidens orvoslása céljából már megtett és tervezett intézkedéseket. Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, és a kockázatok megszüntetése, illetve a következmények elhárítása nem lehetséges, a DOOR OFFICE köteles az érintette(ke)t is tájékoztatni az adatvédelmi incidensről. A tájékoztatásban világosan és közérthetően kell ismertetni kell az incidens jellegét, az adatvédelmi kapcsolattartó nevét és elérhetőségét, az incidens valószínűsíthető következményeit, valamint az incidens orvoslása céljából már megtett és tervezett intézkedéseket.
A DOOR OFFICE tevékenyégi központja Magyarországon (Szeged) található.
A jelen tájékoztatóban foglaltakra, valamint a DOOR OFFICE által végzett adatkezelésre vonatkozó kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, illetve egyéb igényekkel az érintettek a DOOR OFFICE adatvédelmi kapcsolattartójához fordulhatnak az alábbiak szerinti elérhetőségek bármelyikén:
Amennyiben a DOOR OFFICE által végzett adatkezelés sértené bármely természetes személy jogát, vagy jogos érdekét, az érintett az ezzel kapcsolatos panaszával jogosult a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; postacím: 1530 Budapest, Pf. 5.; telefon: +36 1 391-1400; fax: +36 1 391-1410; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu) fordulni.
6.4. Adatvédelmi tájékoztató hatályba lépése, módosítása
A jelen tájékoztatóban foglaltak annak alábbiak szerinti keltétől – és a tájékoztató azzal egyidejű, Honlapon történő közzétételétől – alkalmazandóak. A DOOR OFFICE fenntartja magának a jogot, hogy a jelen tájékoztatót bármikor indokolás nélkül egyoldalúan módosítsa, amely esetben a módosítások a módosított tájékoztató keltétől – és a módosított tájékoztató azzal egyidejű, Honlapon történő közzétételétől – alkalmazandóak.
A jelen Nyilatkozat célja, hogy rögzítse az DOOR OFFICE KFT. (székhely: 6725 Szeged Mátyás tér 26.; cégjegyzékszám: 06-09-024495; adószám: 26374060-2-06) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket.
Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy adatkezelése során az Ön érdekében az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info.tv.), illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és az egyéb hatályos adatkezeléssel kapcsolatos jogszabályoknak megfelelően, az adatkezeléshez kapcsolódó fontosabb nemzetközi ajánlásokat is figyelembe véve járjon el. Ezúton tájékoztatjuk a látogatóinkat, hogy www.dooroffice.hu weboldalakon hírlevelekre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a DOOR OFFICE KFT. hírlevelet küldjön Önnek, és az Ön által ehhez megadott e-mail címét és nevét nyilvántartsa, kezelje, illetve 3. személynek mint technikai közreműködőnek az adatfeldolgozás során – a jogszabályi előírások betartása mellett – átadja. A hírlevélben – annak típusától függően – heti vagy havi rendszerességgel kap tájékoztatást az új szolgáltatásainkról, akcióinkról, programokról és hasznos információkról. A hírlevelek reklámüzeneteket tartalmazhatnak.
Szeged, 2018. július 18.
Bencsik Károly
ügyvezető
Door Office Kft.